ChiefsPlanet

ChiefsPlanet (https://www.chiefsplanet.com/BB/index.php)
-   Hall of Classics (https://www.chiefsplanet.com/BB/forumdisplay.php?f=32)
-   -   ****The Official Save Our Chiefs Movement Thread**** (https://www.chiefsplanet.com/BB/showthread.php?t=264510)

Hammock Parties 10-04-2012 07:38 AM

Quote:

Originally Posted by CoMoChief (Post 8976083)
Those guys are blind homers.

No they're not. They're raging against the Patriotards, too, for the most part.

This whole ****ing fan base is against these frauds.

Pasta Giant Meatball 10-04-2012 07:47 AM

Quote:

Originally Posted by oRYMANo (Post 8975281)
What's the next banner going to say? Draft Geno Smith!! You ****ing
Mother Bastard!!!

"Geno shall swingeth the biggest, most chocolatiest penis the AFC West hath ever seen."

Molitoth 10-04-2012 07:50 AM

Quote:

Originally Posted by PGM (Post 8976128)
"Geno shall swingeth the biggest, most chocolatiest penis the AFC West hath ever seen."

LMAO

Mr. Flopnuts 10-04-2012 07:50 AM

Heh.

Quote:

Deb Detwiler "HEY EVERYONE"!!! "MEET ERIC"..He is the "CHIEFS FAN", THAT HAS DECIDED TO COLLECT FUNDS TO FLY A BANNER OVER "ARROWHEAD, THIS SUNDAY"..."AS A "CHIEFS FAN", I AM APPALLED!!!...SO WHILE ERIC IS OUT GETTING "ATTENTION" FOR DISRESPECTING THE #KANSAS CITY CHIEFS ORGANIZATION, THE #KANSAS CITY CHIEFS PLAYERS, (AND THEIR FAMILIES), THE #CHIEFS NATION AKA #SEA OF RED, THE SACRED GROUNDS OF "#ARROWHEAD STADIUM" AND THE FINE CITY OF #KANSAS CITY..I AM GOING TO FOCUS MY "ATTENTION" ON COLLECTING MONIES, DOLLAR FOR DOLLAR AND MATCH YOUR DISGUSTING LIL "BANNER FUND" AND GIVE THAT TO THE SICK, THE POOR & THE HUNGRY!!! I'M ASKING THE #LOYAL RED SEA TO RISE UP WITH ME AND SHOW "ERIC" HOW "REAL CHIEFS FANS ROLL"!!!."BRING YOUR DONATIONS TO LOT A, (RIGHT UNDER THE LOT "A" SIGN, ON THE CORNER, BTW LOTS "A" & "B" ON SUNDAY"!!."LET'S DO THIS RED SEA!!!...WE WILL NOT TOLERATE BEING DISRESPECTED LIKE THIS!!.OH, AND ERIC, MY NAME IS DEB...DEB DETWILER, I'M NOT "ASHAMED TO GIVE MY LAST NAME AND BTW I WILL BE BRINGING MY "A" GAM AND SO WILL MY "#CHIEFS NATION FAMILY!!!!"..ONE LAST THING, IF YA HAVE TIXS U WANNA SELL, LET ME KNOW!!!. WINK WINK WINK!!!!.GO #CHIEFS GO!!! WOOOOOOO HOO!

Bwana 10-04-2012 07:54 AM

Quote:

Originally Posted by Mr. Flopnuts (Post 8976133)
Heh.

True Fan!! LMAO

luv 10-04-2012 07:55 AM

Quote:

Originally Posted by Mr. Flopnuts (Post 8976133)
Heh.

A. Grammar and spelling check, please.
B. Someone needs some attention.
C. Clueless.

Swanman 10-04-2012 07:56 AM

Quote:

Originally Posted by Mr. Flopnuts (Post 8976133)
Heh.

She is a chunt.

Mr. Arrowhead 10-04-2012 07:56 AM

Quote:

Originally Posted by Mr. Flopnuts (Post 8976133)
Heh.

Lol isnt that the lady that was interviewed on the news

Mr. Arrowhead 10-04-2012 07:56 AM

Quote:

Originally Posted by Swanman (Post 8976148)
She is a chunt.

LMAO

Rooster 10-04-2012 07:57 AM

Quote:

Originally Posted by Bwana (Post 8976139)
True Fan!! LMAO

The 'True Fan' is Hunt's money cow. People like Deb are part of the problem. She's a Cubs fan too I bet.

acesn8s 10-04-2012 07:57 AM

Quote:

Originally Posted by Rooster (Post 8976153)
The 'True Fan' is Hunt's money cow. People like Deb are part of the problem. She's a Cubs fan too I bet.

She's a season ticket holder. /Carl

Mr. Flopnuts 10-04-2012 07:59 AM

Quote:

Originally Posted by Mr. Arrowhead (Post 8976151)
Lol isnt that the lady that was interviewed on the news

Yep. And I just called her a North Korean, so it should start getting pretty good in a few seconds.

Fire Me Boy! 10-04-2012 08:02 AM

Quote:

Originally Posted by Mr. Flopnuts (Post 8976133)
Heh.

I imagine her saying this, using air quotes every time she uses quotation marks.

ChiTown 10-04-2012 08:02 AM

Quote:

Originally Posted by Mr. Flopnuts (Post 8976158)
Yep. And I just called her a North Korean, so it should start getting pretty good in a few seconds.

LINK! I got to watch this. LOL!

Hammock Parties 10-04-2012 08:03 AM

Fans like Deb are why we have to do this. She deserves better, because she doesn't know any better.


All times are GMT -6. The time now is 09:18 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.